czwartek, 2 maja 2013

Wyniki rozdania :)

Kwiecień dobiegł końca, zakończył się też czas zgłoszeń do mojego urodzinowego rozdania;)
Maj nie rozpoczął się zbyt wiosennie (u mnie zimno straaasznie), może więc klimat ocieplą nieco kolczyczki w ciepłych kolorach :)

Cieszę się, że choć kilka osóbek zechciało wziąć udział w zabawie (naprawdę ulżyło mi^^).
Mam nadzieję, że z chęcią będziecie zaglądać do mnie także później ;)

Przechodząc do sedna....

Podjęcie decyzji powierzyłam "maszynie losującej" (gdybym sama miała decydować pewnie skończyłoby się na tym, że obdarowałabym wszystkich :p ).
Każdej z Was przydzieliłam numerek (osoba, która zgłosiła się jako pierwsza ma nr 1, ostatnia osoba - nr 9).

Szczęśliwy numerek to: 9 :)

Właścicielką kolczykowej nagrody zostaje zatem Monia Fioletowa :)))



Potwierdziło się więc przysłowie, że ostatni będą pierwszymi;]

Zwyciężczynię proszę o kontakt mailowy w sprawie ustalenia nagrody (przypominam, że kolorystykę kolczyków można zmienić na taką, która podoba się najbardziej).

W ramach podziękowania dla pozostałych uczestniczek przyznaję 10% rabat* na biżuterię dostępną w mojej galerii na artillo.pl -> KLIK

*Rabat ma ważność do końca maja 2013.

GRATULUJĘ RAZ JESZCZE:)
AGarte

9 komentarzy:

  1. Uważam, że frekwencja i tak nie była adekwatna do wartości nagrody ;) ja na pewno będę zaglądać!
    Dziękuję za tą miłą zabawę i gratuluję Moni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za te słowa;) Mój blog raczej wciąż z tych raczkujących jest (z marketingiem nie za wiele wspólnego mam, więc ciężko mi blog wypromować), liczyłam się więc z tym, że dużej kolejki w rozdawajce nie będzie. Cieszę się jednak, że ktokolwiek zechciał w niej stanąć ;) W przyszłości, mam nadzieję, że gości na blogu będzie przybywać, a tym samym przy kolejnych rozdaniach frekwencja będzie wyższa;) Pozdrawiam ciepło;)

      Usuń
  2. Szczęśliwie się złożyło, że w chwili, kiedy przeczytałam Twojego posta, nie było nikogo w pobliżu i mój wrzask radości nie wywołał u nikogo stanu przedzawałowego ;))) Dziękuję cudnie za wprawienie mnie w stan euforii ;))) Buziaki w rozmiarze XXXL ;)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że mnie w pobliżu nie było, chętnie posłuchałabym tego wrzasku radości :D Gratuluję jeszcze raz;) Mam nadzieję, że kolczyki będą się dobrze nosiły;)))

      Usuń
  3. gratuluję zwyciężczyni i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam i pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie.Ładnie i miło tu u Ciebie wiec zostaję na dłużej.W wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Wszystkiego dobrego.J.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje ... ach zazdroszczę Moni ... ostatnio coś ma szczęście ... wyślij totka

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne rzeczy tworzysz .... śliczne powodzenia

    OdpowiedzUsuń