wtorek, 23 kwietnia 2013

Lubicie brąz? :D

Ostatnio pokazałam Wam moją pierwszą próbkę kolczykową w technice chainmaille.
I wiecie co, chyba mojej frywolitce rośnie konkurencja :D Coraz to bardziej podobają mi się te ogniwka oraz to, co można z nimi zrobić :) Oczywiście z koronek nigdy nie zrezygnuję (to moja miłość po wsze czasy!), ale po przeszło roku frywolitkowania zapragnęłam czegoś nowego... i tak wybór padł na chainmaille ;)
Mam nadzieję, że moje nowe ogniwkowe poczynania również zyskają Waszą sympatię ;)

Ale dość gadania, czas na kolejną prezentację :D

Moje najnowsze "dzieciątka":




Miedziane kółeczka połączone mniejszymi w kolorze srebrnym. I gwóźdź programu (a nawet dwa): kwarc dymny. By było jeszcze bardziej szlachetnie - bigle srebrne próby 925.

Zabrzmi to nieskromnie, ale muszę to powiedzieć: uwielbiam je! Co prawda wystawiłam je w moim artillowym sklepiku (może komuś również przypadną do gustu), ale drugą parę zostawiam dla siebie (i nikomu nie oddam za nic w świecie :D).
Zwłaszcza po tym, jak przeczytałam jaką "moc" ma kwarc dymny ;)

Uznaje się, że kwarc dymny pomaga przezwyciężyć nieśmiałość i lęk przed zmianą, daje siłę i moc do realizacji marzeń i planów.

Wierzyć czy nie wierzyć... z pewnością nie zaszkodzi mieć go przy sobie :)

Jeśli ktoś ciekaw, więcej szczegółów na Artillo.pl :)


Długo zastanawiałam się nad nazwą dla nich, aż w końcu wymyśliłam: "Ceu do Brasil" na cześć tego utworu:
Deep Forest - Ceu do Brasil

Ciekawe czy ktoś zna? :)

A "Ceu do Brasil" także dlatego, iż kwarc dymny pochodzi także z Brazylii ;)


PRZYPOMINAM O MOIM URODZINOWYM ROZDANIU!
ZGŁOSZENIA PRZYJMUJĘ JESZCZE PRZEZ 8 DNI. SZCZEGÓŁY W BANERKU W PANELU BOCZNYM BLOGA ORAZ NA MOIM PROFILU NA FACEBOOKU ;)


5 komentarzy:

  1. Fantastycznie to wygląda.Podziwiam Cię za precyzję ,cierpliwość i zmysł artystyczny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) ja to chyba powinnam się zaopatrzyć z sporą bryłę takiego kwarcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są te kolczyki i mówisz ,że mają "czarodziejską moc"!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne. Jeszcze tej techniki nie próbowałam. Nieraz dobrze zdradzić. Umysł się nam rozjaśnia i mamy jeszcze więcej pomysłów i chęci

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwe piękności tworzysz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń