czwartek, 4 czerwca 2015

Frywolitki w krajobrazach :)

Witam w ten piękny czerwcowy dzień ;)
Niebo dziś nad głową lśni czystym błękitem, błękitnie też zrobiło się i u mnie na blogu :)
Zakwitły kwiaty, zrobiło się jaśniej i żywiej. 
Mam nadzieję, że i Wam ta nowa kolorystyka przypadnie do gustu :)


Przy tej okazji kilka zdjęć z sesji pod błękitem z przecudnej urody Mariką, która wyświadczyła mi przysługę i przed obiektywem zaprezentowała się w moich koronkach :)

Wszystkie zdjęcia zawdzięczam utalentowanej pani fotograf :) 
Zapraszam do odwiedzin bloga Dominiki Koniecznej :) KLIK












I moje ulubione ujęcie z tej sesji <3



Niechętnie przed obiektywem stanęłam i ja. Zdecydowanie bardziej widzę się w roli fotografa, a nie modelki... zrobiłam jednak kilka wyjątków :)

Zatem oto i jestem...;)



Frywolitki będą tu gościć coraz częściej, daję słowo! :)

Pozdrawiam i do "usłyszenia" :)


4 komentarze:

  1. Wszystko jest- piękna modelka, plener, fotki doskonałe, a i tak pierwsze skrzypce grają frywolitki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joanno :) Plener był cudowny, modelka wymarzona, więc frywolitki czuły się jak w niebie :D Cieszę się, że mimo mojego sporadycznego blogowania, ktoś tu do mnie zechciał zajrzeć. To miłe wiedzieć, że nie pisze się do samej siebie;) Dziękuję;)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia-podziwiam:)
    ale biżuteria frywolitkowa cudna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      W imieniu swoim, fotografa...i koronek :D

      Usuń