czwartek, 5 lipca 2012

Obietnica spełniona ;)

Obiecałam już dawno, że komplet Believe wzbogaci się o bransoletkę... powstawała dość długo, po trochu (wykorzystywałam każdą wolną chwilę, by sięgnąć po igłę) i... w końcu jest! ;D

Powtórzę, ze to moje pierwsze większe "dzieło" więc proszę o wyrozumiałość ;)
Wiem, że do ideału jeszcze jej daleko, ale w końcu praktyka czyni mistrza ;) Będę ćwiczyć nieustannie;]

Wymiary bransolety:
Długość: 18 cm (dodatkowo łańcuszek przedłużający o 4 cm)
Szerokość: 6 cm

Bransoletę podobnie jak i pozostałe elementy Believe wykonałam tą samą nicią (kordonek Garden w kolorze śmietankowym z dodatkiem srebrnej nici)

Czas na prezentację;)




Na dniach przybędą kolejne nowości, najpierw jednak muszę stoczyć "bój" o mój tytuł magistra ;D A to już jutro! Mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze ;)

Miłego dnia wszystkim życzę ;) (o ile ktoś tu do mnie zagląda;] )

4 komentarze:

  1. Cudna bransoletka. Trzymam kciuki i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! I za bransoletkę i za kciuki;) Przydały się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna. Może odczekam się łączenia bieli z chabrem? :)

    OdpowiedzUsuń